IBADAH KORBAN DI KEMBOJA 4 HARI 3 MALAM

 IBADAH KORBAN DI KEMBOJA
  4 HARI 3 MALAM ( RM 1600.00 )





HARI PERTAMA
Selepas tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Phenom Penh, berkumpul dan bergerak untuk “check-in” di Hotel Holiday Villa. Makan tengah hari di Restoran Melaya Kafe. Pada sebelah petang , melawat ke “killing Field” dan Muzium Tuol Sleng Genocide. Lewat petang menaiki bot menyusuri Sungai Mekong selama satu jam. Makan malam di Restoran Halal Tempatan. Acara bebas.

HARI KEDUA
Mengikuti aktiviti penyembelihan korban di mana-mana kampung yang dipilih dan melawat keluarga miskin, pelajar miskin, surau dan masjid. Bergerak semula ke Bandar Phenom Penh dan makan tengah hari di Restoran Halal Tempatan. Pada sebelah petang melawat ke Darul Aitam di kampong Chau Chom di mana rumah anak yatim yang ditempatkan. Kembali untuk membeli-belah di bandar. Makan malam. Acara bebas

HARI KETIGA
Sarapan pagi di Hotel. Membeli-belah di Market Rusia. Makan tengah hari di mana-mana Restoran Halal Tempatan di Bandar. Pada sebelah petang anda dibenarkan melakukan aktiviti bebas. Makan malam. Acara bebas.

HARI KEEMPAT
Sarapan pagi di Hotel. Aktiviti bebas sehingga bergerak ke Lapangan terbang Antarabangsa Phenom- Penh. Untuk penerbangan pulang dari PNH-KUL.



JADUAL PENERBANGAN
06 NOV                      BAS                AOR-KUL                  8.00   MALAM
07 NOV                      AK1472          KUL-PNH                  0705    0750
10 NOV                      AK1475          PNH-KUL                  1645    1935
10 NOV                      BAS                KUL-AOR

**** Harga tertakluk kepada perubahan semasa ****

Comments

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI