4H 3M PALEMBANG , INDONESIA

4H 3M PALEMBANG ,INDONESIA

Hari 1   ( L/D )
Dijemput oleh wakil kami di Lapangan Terbang Bandara Sultan Mahmud Badaruddin , dibawa ke restoran tempatan untuk makan tengahari , check-in di hotel yang dipilih , makan malam di Rest River Side yang berada di tebing Sungai Musi sambil menikmati keindahan Sungai Musi dan melawat Jambatan Ampera pada waktu malam dan aktiviti bebas .  





Hari 2  ( B/L/D)
Sarapan pagi di hotel kemudian melawat tempat-tempat menarik di sekitar Bandar seperti Kawah Tengkurap ,Bukit Siguntang , Monpera dan Rumah Limas, makan tengahari dan makan malam di restoran tempatan .




Hari 3  (B/L/D)
Setelah bersarapan di hotel , menyusuri Sungai Musi dengan menaiki perahu naga sambil menyaksikan Pbrik Pupuk Srivijaya dan Pertamina sambil menuju ke Pulau Kemaro , Pulau Lagenda yang berada di tengah-tengah Musi . Membeli –belah di Palembang yang terkenal dengan kain songket , ukiran , makanan dan cenderamata . Makan tengahari dan makan malam di restoran tempatan .



Hari 4  ( B/L )
Sarapan pagi di hotel , membeli-belah di Pasar 16 Ilir dan pasar 16 Ramayana kemudian bertolak ke Lapangan Terbang Bandara Sultan Mahmud Badaruddin dan bertolak pulang dengan 1001 kenangan manis . 





Jika Berminat , Sila Hubungi Kami ,


JAGONG MAS TRAVEL (SG.PETANI BRANCH)
EN.JARIT : 017-6764643 / PN.AIDA : 012-4965495


Terima Kasih 


Comments

  1. Harga pakej 3 hari 2 mlm ke palembang utk 4 org. Tq

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..
    saya nak tanya sket ni.. pakej 4h3m ke palembang ni berapa harganya?? boleh emel pada saya di alamat: SitiNurkhairiahIsmail@yahoo.com.. saya merancang ke sana pada mei 2016 nnt..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI