5 HARI 4 MALAM YANGON, MYANMMAR


5 HARI 4 MALAM YANGON, MYANMMAR


HARI 1. (20.Nov.2012)              

Tiba di Yangon (By Coach). Selamat Datang di Lapangan Terbang Antarabangsa Yangon. Bertolak  ke hotel dan check-in di hotel,menginap semalam di hotel di Yangon 



HARI 2. (21.Nov.2012) Yangon Sightseeing(By Coach)


Sarapan pagi di hotel, melawat ke Shwedagon Pagoda adalah salah satu keajaiban dunia untuk kepentingan agama, keindahan seni dan persatuan dengan Kebudayaan Myanmar. Ia wujud sejak 2500 tahun dan bentuknya meningkat 100 meter di atas tapaknya. Shwedagon Pagoda,melihat matahari terbenam adalah benar-benar pandangan yang tidak dapat dilupakan indah cahaya memuji-muji di bawah cahaya matahari. Maka ini pengenalan muluk ke Yangon, makan malam yang indah akan ditempah untuk anda di salah satu restoran tertunggak Karaweik Palace dan Tasik Kandawgyi  untuk  anda mengambil pandangan foto yang menarik. Menginap di hotel di Yangon.



HARI 3. (22.Nov.2012) Yangon – Twantee – Yangon (By Coach)

Sarapan di hotel, memulakan perjalanan dengan menaiki pengakutan darat ke Twante. Twante 1:30 jam jika memandu dari Yangon, Pertanian dan Perikanan adalah perniagaan utama bagi orang-orang tempatan. Produk tempatan seperti buluh, rotan, buluh-dulang, ayak, dan buluh-kerusi juga dihasilkan di sana. Produk tembikar adalah salah satu industri tradisional mereka, anda boleh melihat banyak bengkel tembikar disana. Kemudian melawat industri mesin tenun, sebagai tenunan. Selepas melawat ke Shwe Sandaw pagoda, baung Daw Gyoke Pagoda. Selepas makan tengahari, kami melawat ke pasar tempatan dan melihat buah-buahan dan sayur - sayuran yang terletak di dalam bakul di atas tanah, ikan kering, dan ayam yg bertambat. Memandu pulang ke Yangon. Menginap di hotel di Yangon.

HARI 4.(23.Nov.2012) Yangon-Bago-Yangon (By Coach)

Sarapan pagi di Hotel dan berlepas ke Bago, modal kuno "Hanthawady" yang diasaskan pada 573 AD oleh dua Isn puteri dari modal Thaton.Bertolak ke makam Nat Bin Nyaung Shwe dan terus lawati War Cemetery Bersekutu dengan Kubur 27.000 di mana tentera Bersekutu yang kehilangan nyawa mereka di Myanmar semasa Perang Dunia II. Berhenti di Htauk Junction Way Kyant Tinggi untuk mengkaji penduduk tempatan dan produk mereka seperti barang buluh, sayur-sayuran segar, bunga dan sebagainya. Meneruskan ke Baru dan melawat Imej Shwethalyaung Reclining Buddha, Buddha berbaring besar dengan 
tanda di atas platform di hadapan imejyang memberikan ukuran setiap bahagian tubuh. Berhampiran dengan Maha Kalyani Sima yang dibina pada 1476 oleh Raja Dhammazedi. Terus melawat Mahazedi Paya dengan tangga membawa luar stupa itu, dan dari atas terdapat pemandangan denda ke atas kawasan sekitar. Melawat rantau ini tertinggi Shwemawdaw Pagoda, stupa ketinggian 144 meter yang lebih tinggi daripada Shwedagon Pagoda mempunyai 1000-tahun history.End hari anda dengan lawatan tapak penggalian istana Hanthawadi, sebatian istana di tengah-tengah yang dikenali sebagai "Kambawzathadi" ditempatkan , raja Bayinnaung <1553-1599>. Meneruskan ke Kyakatwaing Biara Buddha untuk mematuhi sami-sami Buddha dan orang baru aktiviti harian. Kembali ke Yangon. Menginap semalaman di hotel di Yangon.

HARI 5 (24.Nov.2012)   Yangon – Thanlyin – Yangon Departure (By Coach)

Sarapan di hotel, memulakan perjalanan dengan bersiar-siarke Thanlyin (Syriam) dan di seberang sungai Yangon melalui Jambatan Thanlyin yang dibina oleh jurutera Cina, peluang untuk melihat kawasan luar bandar di sekitar Yangon. Lawatan ke Gereja Purba Portugis (AD 1749 - 1750) dan layari pasaran tempatan sibuk dalam Thanlyin,. Meneruskan perjalanan  ke Kyauk Tan dan lawatan ke Yele Pagoda (Pagoda terapung yang Pagoda di pulau kecil di tengah-tengah sungai) adalah pada kadar yang popular jemaah. Kemudian memandu kembali ke Yangon, masa untuk membeli-belah di Pasar Bogyoke sehingga ke lapangan terbang untuk mendahului penerbangan Antarabangsa untuk kembali perjalanan.


PERKHIDMATAN TERMASUK:

• Penginapan berdasarkan 4 Malam Twin / Double / program perkongsian.
• Termasuk sarapan Hotel harian.
• Semua jenis pengangkutan dalaman seperti di atas jadual perjalanan yang disebut.
• Program Bersiar-siar (Yangon, Bago, Thanlyim, Yangon)
• Yangon-Twantee-Yangon Hari Cruise (Termasuk: Sightseeing dalam Twantee, Bersiar-siar dengan   
   Kuda Kraf)
• Ferry Boat dari Kyauk Tan Ye 'Le Pagoda.
• Bayaran Masuk seperti yang disebutkan dalam program ini
• Bercakap Bahasa Inggeris Sepanjang Panduan.
• Porter Caj.
• Kerajaan Tax10%.
• Cukai Perkhidmatan.

PERKHIDMATAN YANG TIDAK MASUK:

• Tiket Tambang dengan surcaj insurans dan surcaj Bahan Api Antarabangsa.
• Yuran Visa & Travels insurans.
• Muzium yuran dan Caj Kamera.
• Tip di hotel, panduan dan restoran.
• Bersihkan air minuman dan Tuala salji bersama-sama dalam program Tour.
• Perbelanjaan peribadi seperti minuman, panggilan telefon, perkhidmatan dobi, bar mini, dll.
• Myanmar Visa Yuran 30 USD / Antarabangsa lapangan terbang Perlepasan Cukai 10 USD.
• Perkhidmatan lain yang tidak disebut di atas termasuk.
• Makan tengah hari dan makan malam (akan berhenti di restoran muslim)

Jika Berminat , Sila Hubungi Kami ,


JAGONG MAS TRAVEL (SG.PETANI BRANCH)
EN.JARIT : 017-6764643 / PN.AIDA : 012-4965495


Terima Kasih 


Comments

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI