4D 3N MEDAN PARAPAT BRASTAGI TOUR
RM990.00 SEORANG
12 MARCH 2015 HINGGA 15 MARCH 2015 (KHAMIS,JUMAAT,SABTU,AHAD)
DAY 1 : ARRIVAL MEDAN – PARAPAT (L,D)
Tiba di  Polonia International Airport Medan , anda akan dijemput oleh pemandu pelancong.  Kemudian melawat Istana Maimoon untuk melihatIstana  SultanDeli yang dibina pada tahun 1888. Berhenti di Batik Shops untuk membeli Batiks , Saroong , Etc. Kemudian makan tengahari di restoran tempatan. Selepas makan tengahari anda akan terus dibawa ke Parapat Lake Toba. Berhenti di  Patent Shop untuk membeli produk makanan tempatan iaitu Teng Teng , Ting Ting , Etc. Sampai di  Parapat untuk check in di hotel  untuk penginapan. Makan malam di hotel.
DAY 2 : PARAPAT – SAMOSIR ISLAND – PARAPAT – BERASTAGI (B,L,D)
Sarapan pagi di hotel , menaiki feri dengan menyeberangi Lake Toba untuk melawat Tomok Village untuk melihat tanah perkuburan peninggalan  King Sidabutar , kemudian anda akan menyambung lawatan ke  Ambarita Village untuk melihat kerusi batu lama dan tempat yang dibina oleh King Siallagan. Kembali ke Parapat untuk makan tengahari di restoran tempatan.Selepas makan tengahari lawatan ke Berastagi.Singgah sebentar diSimarjarunjunguntuk menikmati Teh Halia dan  Pisang Goreng (perbelanjaan sendiri). Singgah di air terjun Sipiso Piso untuk melihat air terjun kira-kira 110 meter untuk melihat pemandangan menakjubkan di Lake Toba dari sebelah utara.Meneruskan perjalanan ke  Berastagidan setelah tiba di Berastagi untuk pergi Central Fruits Market untuk membeli buah-buahan tempatan,bunga dan sayur-sayuran . Check in di hotel ,makan malam di hotel.
DAY 3 : BERASTAGI – MEDAN (B,L,D)
Sarapan pagi di hotel dan kembali ke Medan melalui Sibolangit dan Sembahe kira-kira 2 jam.Tiba di  Medanuntuk melawat kedai cenderamata dan  Batik Shops. Makan tengahari di restoran tempatan.Selepas makan tengahari, anda akan menuju ke  Pasar Ikan Lama (traditional market) dan Medan Mall. Jika anda mahukan membeli-belah untuk barangan berjenama,kami boleh membawa anda ke Sun Plaza (Sogo) atau Plaza Medan Fair. check in di hotel  pada waktu petang, makan malam di restoran tempatan atau di hotel
DAY 4 : MEDAN – DEPARTURE (B)
Sarapan pagi di hotel, dan aktiviti bebas sebelum ke lapangan terbang untuk kembali ke Malaysia.
**Itinerary ini sebagai rujukan sahaja.Tertakluk pada perubahan semasa**

Harga Termasuk:
- Penginapan di hotel
- Pengangkutan seperti dalam aturcara
- Makanan halal seperti dalam aturcara
- Bayaran masuk ke tempat-tempat yang dilawati seperti dalam aturcara
- Pemandu pelancong
- Tip untuk pemandu pelancong & pemandu bas. (untuk group sahaja)
- Tiket penerbangan  pergi dan balik
- Cukai Lapangan Terbang (untuk group sahaja)
- Bas persiaran dari tempat bertolak (untuk group sahaja)

Harga TIDAK Termasuk:
- Insuran Peribadi..
- Segala perkhidmatan tambahan di hotel.

- High Season Surcharge (Peak Seasons, Aidil Fitri, Christmas and New Year)

Comments

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI