4 HARI 3 MALAM SURABAYA BROMO BATU MALANG

4 HARI 3 MALAM SURABAYA BROMO BATU MALANG
RM1590.00 SEORANG
17 NOVEMBER 20 NOVEMBER 2016

DAY 01 :   SURABAYA – BROMO ( L D)
Setibanya di Surabaya, Anda akan di jemput oleh wakil kami dan terus bertolak ke Bandar pelancongan kecil Surabaya meliputi Bandar Zoo untuk Komodo Naga Cicak, kompleks perumahan, dan rumah agam gabenor dan Masjid Al Akbar Surabaya,. Makan tengahhari di restoran pemindahan tempatan, terus ke hotel di Mt Bromo.Resort.Makan malam di RestoranTempatan, check in hotel dan acara bebas

DAY 02 :   BROMO – MALANG / BATU (B/L/D)
Panggilan pagi pada 03.00 pagi.Dengan memandu Jeep pengangkutan ke gunung.Pananjakan untuk melihat matahari terbit, Seterusnya menyeberangi laut pasir, Seterusnya dengan menaiki kuda untuk mencari kaki ke Gunung.Bromo, lebih 245 langkah kaki akan membawa anda ke Atas Gunung Kinabalu untuk melihat Kawah dan Panorama yang menakjubkan. Kemudian kembali ke hotel, Setelah sarapan pagi di hotel, Diarahkan mendaftar keluar dari hotel.Seterusnya ke Batu City.Dalam perjalanan makan tengahari di restoran tempatan.Tiba di Batu City melawat Cuba Rondo Waterfall, dan mendaftar masuk ke hotel. Pada waktu malam, pergi ke restoran tempatan untuk makan malam, seterusnya ke pasar Malam Batu, kemudian kembali ke hotel untuk bermalam.

DAY 03 :   MALANG / BATU - SURABAYA (B/L/D)
Setelah sarapan pagi di hotel, diarahkan mendaftar keluar dari hotel, seterusnya kemalang ** masjid jin 11 tingkat yang dibina oleh jin **Agrowisata Apple Perladangan, Makan tengahhari di RestoranTempatan, seterusnya melawat Laman Utama Industri beg dan kasut di jerk Village, Bordir Sidoarjo, Membeli-belah Produk Laut Sidoarjo City, Tiba di Surabaya, Bandar Pelancongan Marin Monument, Surabaya Zoo, Batik Danar hadi.Dinner di restoran tempatan,MirotaCenderamata, check in hotel dan menikmati masa lapang.

DAY 04 :   SURABAYA - KETIBAAN (B)
Sarapan pagi di hotel.Shopping di Surabaya,makan tengahari Seterusnya kelapangan terbang untuk berlepas ke kuala lumpur.... perkhidmatan akhir.

**HARGA DAN TARIKH TERTAKLUK KEPADA PERUBAHAN SEMASA**

HargaTermasuk:
- Penginapan di hotel
- Pengangkutan seperti dalam aturcara
- Makanan halal  seperti dalam aturcara
- Bayaran masuk ketempat-tempat yang dilawati seperti dalam aturcara
- Pemandu pelancong
- Tip untukpemandu pelancong &pemandu bas. (untuk group sahaja)
- Tiket penerbangan pergi dan balik
- Cukai Lapangan Terbang (untuk group sahaja)
- Bas persiaran dari tempat bertolak (untuk group sahaja)

Harga TIDAK Termasuk:
- Insuran Peribadi..
- Segala perkhidmatan tambahan di hotel.
- High Season Surcharge (Peak Seasons, AidilFitri, Christmas and New Year)
JADUAL PENERBANGAN
17 NOVEMBER 2016 QZ  321 KUL SUB 0950 1115
20 NOVEMBER 2016 XT 8297 SUB KUL 1650 2018 


Comments

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI