PAKEJ KOTA KINABALU SABAH,KUNDASANG,MANUKAN&SAPI ISLAND 4 HARI 3 MALAM

PAKEJ KOTA KINABALU SABAH,KUNDASANG,MANUKAN&SAPI ISLAND
4 HARI 3 MALAM
RM1,590.00 Seorang
23 NOVEMBER HINGGA 26 NOVEMBER 2017
TOUR KOD: MP04
Hari 1: (KOTA KINABALU-CITY TOUR [- / L / D]
Tiba di Kota Kinabalu, anda akan bertemu dengan wakil kami di lapangan terbang dan bertolak ke restoran tempatan untuk makan tengahari. Selepas makan tengahari, bertolak untuk lawatan bersiar-siar di KK City. Berhenti bergambar di Bangunan Yayasan Sabah, Masjid Bandaraya, Masjid Negeri dan Muzium Negeri. Bertolak ke hotel untuk daftar masuk. Makan malam akan disediakan di restoran makanan laut tempatan dengan persembahan kebudayaan.

Hari 2:(KOTA KINABALU -PORING HOT SPRING & WAR MEMORIAL & KINABALU PARK [B / L / D]
Bertolak ke Kundasang 2 jam memandu ke kawasan Kundasang, singgah di Pekan Nabalu dan Pusat Kraftangan. Kemudian memandu melalui Banjaran Crocker dengan End Selatan Taman Kinabalu. Di Poring, sertai denai hutan meneroka laluan kanopi yang merupakan siri jambatan dibina 40 km di atas tanah. Jika masa mengizinkan, berenang dalam mandi sulfur terapeutik (Sila bawa baju renang anda dan tuala). Selepas itu, makan tengah hari di restoran tempatan dan teruskan ke Memorial Perang, Kundasang untuk berhenti mengambil gambar dan menikmati pemandangan yang menakjubkan. Hentian terakhir di Kinabalu Park HQ. Melawati Taman Gunung dengan koleksi tumbuh-tumbuhan yang unik di Kinabalu. Berangkat dari taman dan kembali ke bandar. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan dalam perjalanan ke bandar KK.

Hari 3: (KOTA KINABALU -ISLAND -[B / L / D]
Bertolak ke Jeti. Kira-kira pukul 9 pagi menaiki bot 15-20 minit ke salah satu daripada kepulauan karang dalam Tunku Abdul Rahman-Manukan Island, Luangkan masa untuk berenang, snorkeling atau hanya bersantai di pantai (Sila bawa baju renang anda dan tuala). Pada 12 tengahari menaiki bot ke Pulau Sapi untuk menikmati Buffet Makan Tengahari BBQ. Kembali ke tanah besar sebelah petang. Makan malam akan disediakan di restoran tempatan

Hari 4:( KOTA KINABALU - BERLEPAS [B / - / -]
Sarapan pagi di hotel dan bertolak  ke lapangan terbang. Bon Voyage

Hotel digunakan [3 *] Cititel Express @ setaraf
TERMASUK
Penginapan dengan sarapan pagi setiap hari, semua aturcara dan lawatan seperti dalam aturcara melalui van berhawa dingin / pemandu pelancong Inggeris / Melayu, Makanan, Bayaran Masuk, pemandu & pemandu pelancong , tambang dan cukai lapangan terbang.

Tidak termasuk
Video & Camera Yuran, Perbelanjaan peribadi,
POLISI KANAK-KANAK

FLIGHT DETAIL,
23 NOVEMBER 2017 AK5322 1005 1255 PM

26 NOVEMBER 2017 AK5327 2005 2245 PM

Comments

Popular posts from this blog

PAKEJ UMRAH 28 OKTOBER HINGGA 10 NOVEMBER 2019

4 HARI 3 MALAM MEDAN,PARAPAT DAN BRASTAGI